Április elsejei tréfa - én így csináltam.

PDF Nyomtatás E-mail
A gyermekkor gyöngyszemei

áprilisi tréfaKislányom még tipegő 2 éves volt, mikor szinte hetente látogattuk meg a környékbeli nagy cipőáruházat. Ennek legfőbb oka az volt, hogy minden kis mamusz szinte azonnal tönkrement néhány napos viselet után. Általában a talprész ragasztása vált el, így a cseregarancia nem is volt kérdéses. Észrevettem, hogy a férjemnek egyre kínosabb, hogy már megint reklamációt intézünk, így gondoltam egy merészet, és megtréfáltam.



Előzményként tudni kell, hogy a garancialevélen minden adatunkat fel kell tüntetni, így a telefonszámot is, így adta magát az ötlet.
Egy nap megcsörgettem mobilról a saját vonalas telefonunkat, majd úgy tettem, mintha felvenném. A férjem fültanúja volt a telefonálásnak, legalábbis az én beszédemnek:

- Jó napot kívánok, ... igen, én vagyok, parancsoljon. Azért vittük vissza ismét a mamuszt, mert megint elvált a talpánál.... Dehogy, rendeltetésszerűen használtuk, ez nem is lehet kérdés. ... Ide akarnak jönni ellenőrizni a rendeltetésszerű használatot? Ezt mégis hogy képzelik? ... Ide küldik az otthonunkba a kollégájukat, aki leül a kanapéra és onnan fogja figyelni, hogy a kislányunk rendeltetésszerűen használja-e a mamuszát? Ez most komoly? ... És mikor jönnének ellenőrzésre? ... Már holnap? Hát ha muszáj, hát jöjjön a kolléga, de biztos lehet benne, hogy nem talál majd kivetnivalót a mamusz viselésében. ..."

Füstölögve tettem le a kagylót, mire a férjem olyan ideges lett, hogy azonnal panaszos levelet kezdett fogalmazni a cipő áruházlánc vezetőségének. Már a dátumozásnál tartott, mikor leesett neki a tantusz. Szakadtam a röhögéstől, ő pedig észbe kapott: ÁPRILIS ELSEJE VAN! :D